Turkcell çağrı merkezi ve bayi portallarını yeniledi

Nexum Boğaziçi Turkcell çağrı merkezi hizmeti kapsamında 6000’e yakın kullanıcının aynı anda kullanacağı ve 1500’den fazla içeriğe online erişebileceği Turkcell Extrajet ve  tüm Turkcell bayilerinin kullanacağı Turkcell Bayi Portalı projelerinin MOSS 2007 (Microsoft Office SharePoint Server) danışmanlığını, görsel tasarımını ve tasarımın MOSS 2007’ye uyarlanması projesini tamamladı.

Nexum Boğaziçi Turkcell çağrı merkezi hizmeti kapsamında 6000’e yakın kullanıcının aynı anda kullanacağı ve 1500’den fazla içeriğe online erişebileceği Turkcell Extrajet ve  tüm Turkcell bayilerinin kullanacağı Turkcell Bayi Portalı projelerinin MOSS 2007 (Microsoft Office SharePoint Server) danışmanlığını, görsel tasarımını ve tasarımın MOSS 2007’ye uyarlanması projesini tamamladı.

Nexum Boğaziçi, Turkcell’in  müşterilerine yönelik çağrı merkezi hizmeti  için kullandığı portalları MOSS 2007 teknolojisi ile yeniledi. Arayüz kullanım kolaylığının, hızlı arama yapabilmenin, güvenilir ve güncel bilgilere kısa sürede ulaşabilmenin önemli olduğu bu çağrı merkezi portali projesi için kullanıcı kolaylığının ve kullanım hızının öne çıktığı tüm arayüz tasarımları, mimari ve altyapısal çalışmalar ile ilgili danışmanlık ve MOSS 2007’ye uygun yazılımın geliştirilmesi noktasındaki destek Nexum Boğaziçi tarafından gerçekleştirildi.

Nexum Boğaziçi Facebook'ta!