THY hizmet kalitesiyle uçuşta

Nexum THY kabin ekibine yönelik olarak hazırladığı özel sosyal paylaşım platformu Crewrest’in ardından THY’nin bilet satış ve rezervasyon portalı ile ilgili projesini de tamamladı.

THY hizmet kalitesiyle uçuşta

Nexum THY kabin ekibine yönelik olarak hazırladığı özel sosyal paylaşım platformu Crewrest’in ardından THY’nin bilet satış ve rezervasyon portalı ile ilgili projesini de tamamladı. THY’nin dünyanın dört bir yanındaki bilet satış ofis ve call center personelinin kullandığı portalın tasarımı, menü yapısı değiştirildi. Azaltılan işlem adımları, eklenen kısa yollar, uyarı ve yönlendirme mesajları, görsel ikonlar ile birlikte istenilen bilgiye hızlı ve kolay ulaşılması sağlandı.

Proje sonunda en sık kullanılan ‘Yeni Bilet Oluşturma’ menüsü dahil tüm diğer menülerde işlem adımları bakımından ortalama %40 iyileştirme ile zaman ve işgücü tasarrufu sağlanarak bir başarı hikayesine daha imza atıldı.

Nexum Boğaziçi Facebook'ta!